Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

Maxijurk Alcazar LotteZwart Ana Little Soho v0Nmw8nO

Bron: BuzzFeed

Boompiee

Fri, 2013-04-05 22:12

Geinig hoor. De meeste zijn natuurlijk flink in scène gezet en dat is altijd jammer. Even in de naïeve modus: als degene die zegt dat hij/zij de 'scrabbel' niet snapt deze echt niet snapt: almos = almost almost.

sardia

Sat, 2013-04-06 02:04

is dat de enige die je wel begreep?

Xpander

Sat, 2013-04-06 12:57

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

Gelukkig niet; kijk maar even naar de reacties hieronder zonder bericht; daar begreep iemand de Scrabble niet.

Comfort Einlagen Finn Suchergebnis Auf FürSandalen Lose vNmn0yw8OP

Esdamion

Sat, 2013-04-06 10:55

Het enige echt ironische is de text op de wc deur. De rest is geen ironie.

centrino

Sat, 2013-04-06 23:04

Leg dan maar even uit waarom de rest geen ironie is.
Kunnen we allemaal nog een keer lachen.

Barefoot For Kalina BridalEtsy Sandals Bride Foot Jewelry SUzqMGjVpL

nebbi

Sun, 2013-04-07 13:35

Omdat het Alanis-ironie is, wat eigenlijk geen ironie is maar stom toeval.

Vanilia Bezorging Jurken • De Gratis Bijenkorf yNPwOvm8n0

Esdamion

Sun, 2013-04-07 23:28

Wat hij zegt. Er valt niets te lachen :(

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

centrino

Sun, 2013-04-07 23:53

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

Typisch geval van de klok en de klepel weer.
De term ironie wordt inderdaad nogal eens verkeerd gebruikt maar bovenstaande situaties zijn (een uitzondering daargelaten) toch echt wel ironisch te noemen.
Overigens maakt het feit dat in de tekst op de deur expliciet ironie genoemd wordt het gewoon een grap in plaats van ironie.

Martin Anoniem

Mon, 2013-04-08 11:55

Het Engelse irony betekent iets anders dan het Nederlandse ironie. Of beter gezegd, meer...
 
Er is zelfs een Oatmeal over:
http://theoatmeal.com/comics/irony

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

centrino

Mon, 2013-04-08 19:50

Dat de Engelse Wiki uitgebreider is wil niet zeggen dat het woord in het Engels meer betekend hoor.

Martin Anoniem

Mon, 2013-04-08 22:01

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

In het Nederlands betekent het (met een t) alleen zelf iets zeggen, mild spotten door het tegenovergestelde te zeggen van wat je bedoelt.

centrino

Mon, 2013-04-08 23:00

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx Positie Emerald Dress S0957 Supermom Jurk Wrap 6fgyb7

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt maar je praat poep.
En mij wijzen op grammaticale fouten geeft je geen gelijk.
Is Duitse ironie dan ook 'minder' dan de Engelse ironie? Of Franse? Of Chinese?
Betekent het woord humor in het Engels dan ook meer dan in het Nederlands?
Ironie is ironie. In iedere taal en cultuur waarin het begrip bekend is betekent het hetzelfde.

Martin Anoniem

Tue, 2013-04-09 07:35

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

Een Nederlands woordenboek helpt. Algemene ontwikkeling ook maar daar heb jij niets aan dus het woordenboek is je vriend.

Met de bek vol ...

Tue, 2013-04-09 19:22

Ga weg jong, dit is vermaak!

centrino

Tue, 2013-04-09 19:48

Beste Martin.
Ik hoop dat je aan het trollen bent want anders ben je naast arrogant en irritant ook nog eens niet zo slim als je denkt te zijn.
Veel succes verder.

Günstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx
Women's Women's SandalsNordstrom Green Wedge Green Wedge SandalsNordstrom OPkuXZiT

EsdamionGünstig Schuhe Kinderschuhe Geox Jungenamp; Mädchen Online Für dCoeBrx

Fri, 2013-05-03 13:07

Aangezien Centrino het verschil tussen een grammaticale fout en een spelfout al niet weet, is het verschil tussen toeval en ironie waarschijnlijk helemaal te hoog gegrepen. Daarnaast kom je niet met argumenten, maar alleen met een stelling dat het wél ironisch is. Dan krijgen we een welles-nietes gesprek waar niemand vrolijk van wordt. Zoek de definitie van ironie eens op en kom zelf tot de conclusie dat deze foto's geen ironie zijn.

Martin Anoniem

Mon, 2013-04-08 11:56

Erg grappig.

By Handby In Birgerjurk Malene Second Zwart 08XnOPkw

De Windseeker en de Idiot Guide to your Carbon Footprint begrijp ik niet.

Thecis

Mon, 2013-04-08 15:51

The windseeker was closed due to high winds. (Zie het bord wat er bij staat).

Idiots guide to your carbon footprint gaat over het milieu, bomenkap en de invloed van ieder mens daarin. Leuk met zo'n stapel papier....

IKWEETUTNIET

Tue, 2013-04-09 15:52

Geweldigenoten.............

Shop Trainingspakken Shop Officiële Officiële OutletAdidas OutletAdidas Officiële Trainingspakken Trainingspakken Shop Trainingspakken OutletAdidas hxsdCQBtr

XorireX